Zapraszamy nowych członków. Pamiętajcie o zamieszczeniu praw autorskich! Został nałożony limit ilości członków w jednej wataszy. Wynosi on 25 członków.

niedziela, 26 czerwca 2016

Od Satori C.D. Sevena

Nie powiem, basior poprawił mi humor. Ale nadal byłam wstrząśnięta po widoku Kiana. Po chwili jednak dotarło do mnie w pełni, co zrobił Seven.
- Nigdy więcej nie zaglądaj do mojego umysłu. - warknęłam, patrząc na niego groźnie.
- Dobrze, dobrze. - zaśmiał się Seven, jakby to było nic. Nieważne. Pewnie sam nie wiedział, jak to jest gdy ktoś ci czyta w myślach, może dowiedzieć się wszystkiego... Otrząsnęłam się. To miejsce miało na mnie zły wpływ.
- Lepiej wracajmy do domu. - rzekłam, rozglądając się w poszukiwaniu portalu.
- Mhm... Ale jak? - spytał Seven.
- Nie wiem. - mruknęłam, dalej szukając wzrokiem jakiegoś portalu, który mógłby nas zabrać do domu. Nie znalazłam.
- Cóż... Myślę, że te istoty wiedzą, ale raczej nie zechcą nam tego wyjawić. - podążyłam za wzrokiem basiora, a tam tuzin istot maszerowało w stronę czegoś... Najpewniej portalu.
- Idziemy za nimi. - stwierdziłam, i ruszyłam.
Seven?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz